mandag 3. mars 2008

¨Oppskrift på fiasko¨


For første gang i historien har Sandvika laget sin egen skolerevy ¨Oppskrift på fiasko¨. I artikkelen Aftenposten skrev om revyen fikk vi terningskast 4 og i forhold til å være første revyen vår vil jeg si at det var temmelig bra.


I artikkelen klager reporteren på dårlig humor og at revyen handler mest om sex. Jeg vil si meg enig i den siste delen der, men humoren skal de neppe se lenge etter. Jeg så revyen selv og syns nesten alle sketchene var veldig morsomme, og at reporteren ikke fikk trimmet lattermusklene er synd for henne, for det fikk nemlig jeg.


De tingene som i artikkelen blir satt stor pris på, og som løfter revyens helhetkarakter er bandet og skuespilleren Amanda Haver Mathiesen, og det er jeg fullstendig enig i. Jeg visste ikke at denne jenta var en så god skuespiller og ble sjokkert da jeg så at det var hun som sto der på scenen og fikk meg til å le. Bandet var bra og spilte kule låter, selv om Sandvika hadde jukset og leid inn noen musikere fra Rud. Jeg vil gi en sekser på terningen til Bandet og Amanda.


En siste ting reporteren klaget på i artikkelen var at det var strømbrudd under selve åpningskvelden. Men! Jeg vet noe ikke dere vet, og det er at det var ikke dårlige lyd- og lysteknikere. Det var nemlig noen gutter fra 3. klasse som gjerne ville ødelegge. Men men, det reporteren ikke vet kan hun jo ikke gjøre noe med heller.


Alt i alt syns jeg det var en kjempebra revy og vi satser på en enda bedre en til neste år.

Ingen kommentarer: