mandag 11. februar 2008

En, to, tre blogg!


Den ene av bloggene jeg har valgt som jeg ikke liker helt er den svenske bloggen . Grunnen er at det blir litt kjedelig innhold. Jeg syntes en blogg skal inneholde noe som er spennende for alle å lese. Det at han skriver på svensk er også noe som trekker ned, siden alt da går mye saktere å lese. Hvertfall for meg:)
Det jeg liker ved denne bloggen er bildet som er bak blog-tittelen. Det er ganske stilig og trekker oppmerksomheten min med en gang.

Den andre bloggen jeg ikke helt liker er bloggen til Petter Solberg. Bloggen er rotete fordi det er så mye på sidene som gjør at jeg ikke helt vet hvor jeg skal lese. Når det er så mye som fire felt ved siden av hverandre som man kan lese på blir jeg bare forvirret og har ikke lyst til å lese bloggen i det hele tatt. Man blir bare sliten i øynene av så mye rot.

Den bloggen jeg har valgt som jeg liker veldig godt er bloggen til veninden min Hanne. Det jeg liker ved denne bloggen er at den er så enkel, men alikevell fin! Jeg liker fargene hun har satt sammen, og bildene. Hun har gjort bloggen veldig personlig og lagt inn noen kule utrykk noen steder som er litt morsomme. Alt i alt liker jeg denne siden veldig godt fordi den er fin å se på og det ikke er noe rot eller for mye tekst.

Ingen kommentarer: